niedziela, 16 listopada 2014

Richmont Tea

Ostatnio w jednej z krakowskich knajpek piłam 2 herbaty (dla ścisłości 1 herbatę i 1 napar) firmy Richmont:
Black Chilli Chocolate oraz Rooibos Sunrise.

Ta pierwsza, czarna z dodatkiem chilli i czekolady miała dość specyficzny smak, lekko ostry i trochę czekoladowy. Jak już kiedyś pisałam, niezbyt przepadam za czekoladą w herbacie, dlatego napiszę: warto spróbować, ale smak nie każdemu podejdzie. Bardziej doceniłam dodatek chilli niż czekolady.

Zaś Rooibos Sunrise przypadł mi do gustu, intensywna barwa i smak typowy dla tego ziela, karmelowo-miodowy, ale to, co najbardziej zachwyca w tym naparze to jego aksamitność. Podczas picia tak gładziutko przechodzi przez gardło niczym najprawdziwszy aksamit! Piękne uczucie. :)  

Black Chilli Chocolate

Rooibos Sunrise

1 komentarz:

  1. Rooibos to bardzo fajne i zdrowe ziółko, a w połączeniu z jego smakiem - to dla mnie pełen odlot. Z tą firmą jeszcze się nie spotkałem, ale chętnie bliżej się jej przyjrzę :)
    A co do czekolady w herbacie, to rzeczywiście jest bardzo specyficznym dodatkiem. Bardzo nie lubię, kiedy przez nią napar robi się mętny. Pozdrawiam, Łukasz.

    OdpowiedzUsuń