sobota, 4 maja 2013

Rankingu ciag dalszy

Liściaste
+ Sencha Hawaje (Five O'Clock) - sencha z pomarańczą, mango i płatkami chabru. Taki lekko cytrusowy (niczym grejpfrut) posmak.
+ Pina Colada - czarna herbata z ananasem, wiórkami kokosowymi, płatkami dzikiej róży, rodzynkami i hibiskusem.

Napary owocowe/ziołowe:
+ Everest Ayurveda Tulsi Tea - ciekawy smak, korzenny, ale zarazem słodkawy, bez goryczy.
Goji z ananasem (Five O'Clock) - nie jestem amatorem owocowych/ziołowych naparów, ale ten uwielbiam. <3 Jak pięknie pachnie! Orzeźwiający i intensywny smak, bynajmniej nie mający nic wspólnego z landrynką rozpuszczoną w wodzie. Skład: jagody goji, trawa cytrynowa, suszone jabłko, czerwony pieprz, kandyzowany ananas, listki eukaliptusa, jeżyny oraz płatki bławatka.

4 komentarze:

  1. Mnie ostatnio zainteresowały napoje niezawierające herbaty, jakoś herbata czarna przestała mi smakować, a w zielonej nie zasmakowałam jeszcze... Za to napary owocowe to jest coś, co mi najbardziej teraz smakuje. To goji z ananasem to może być ciekawe :-) Szkoda, że nie podajesz linków ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna też mi ostatnio niezbyt smakuje, wolę mieszanki czarnej i zielonej albo czystą zieloną.
      Wydaje mi się, że mogłabyś spróbować zielonych aromatyzowanych (jeśli lubisz owocowe smaki), dobra odskocznia. A goji naprawdę polecam. :)
      Linków nie podaję, gdyż bez problemu można znaleźć te herbaty na stronach sklepu.

      Usuń
  2. Bardzo żałuję, że w FO'C nie ma już herbaty "Pina Colada", ponieważ nie zdążyłem jej spróbować, a czuję, że bardzo przypadła by mi do gustu. Natomiast co do "Goji z ananasem", to ostatnio ją kupiłem. Przyznam, że ironiczny uśmieszek wywołała u mnie informacja, że herbata ta teraz ma jeszcze dodatek marchewki i buraczka. Jednak rozumiem, że niesłusznie się tym dziwiłem, ponieważ kompozycja jest wyśmienita. A dodatek tych warzyw, nawet jeżeli nie przeszkadza, to idealnie uzupełnia mieszankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, buraczek i marchewka to dość zaskakujące składniki, grunt, że dobrze się skomponowały z całością mieszanki. :D

      Usuń